Thursday, July 22, 2010

Apala Nasib Badan......

Mood tengahari ni, dah tak menentu..kejap ok...kejap tak...kejap ok balik..tp sebelum lunch td sy mmg terasa hati dengan 'orang itu'...siapakah 'orang itu'??...sapa yang tau...taula yer..sapa yg tak tau pun buat2 tahu jer..ihiks...

Mood sy dh tercalar..amboihh..word tak leh belah..layan ajela ye uoll..bile hati dh gaya gini segala puitis bahasa pun bole gune...antara paham dgn idak je..

Ok, balik pd cerite sy td..bende ni senarnye selalu gak terjadi pd saya...tp kali ni hati acik dah betul2 tersentap..tersentap weh..dh la dlm keadaan memboyot ni..samapi ati orang itu buat saya mcm ni..

Saya nak tanye uolls..apa gunenye handphone tu pada tuannye? Utk perhiasan, utk menunjuk2? utk main game je ke...utk sms je ker..apa gune hp tu senarnye...pada saya, tak kirela betapa canggihnya pun handphone anda tu...motif nyer ttp satu..sbb bende tu adalah keperluan kite...hp tu bkn lagi kehendak...bukan lagi kehendak...klu tak tau gune hp tu...campak dlm lombong...senang..

Ermm...lagi 1, yg saya mmg tk puas ati...gune alasan yg tk boleh pki!!!...SIBUK...BANYAK KERJA....MEETING..aduhaiii sumer org kerje...sume org sbuk...at least tgkla hp tu sesaat dua..bls la sms tu...tak smpi seminit pun bls sms..

Saya rasa betul2 tertekan dengan orang itu...dah lama saya perhatikan...kalau orang laen...dia sanggup bersusah payah..sanggup kehulu kehilir hulur bantuan...saya tau itu usaha murni membantu orang yang dlm kesusahan...tp perlu ada hadnya..kena tau sapa org yang nk dibantu itu..dan sapa pula saya...

Dahla...rasa dah ok skit dapat luahkan...pas ni kalau buat lagi mcm ni...gantung je kat leher hanjing...bio die lak yg pakai...ader paham...:-(

No comments:

Post a Comment