Friday, July 30, 2010

Moody ...moody...mooooo...

hambekkk ko sekali baca title entry tu bunyi macam lembu je yang last tu...bile kepala dah sewel ni macam-macam bole jadi..kihkihkih..


korang..kepala saya ni fenin2 dari pagi tadi lagi...inila akibat kalau melantak doyan sampai tak ingat natijahnyer..cehh..ayat kemain lagi..layankan aje la uoll..dah la pening berpusing pusing je saya rasa ni...tambah pening dgn sorang staff ofis ....aduhaiii...suka nau nyusahkan mak buyung ni...kata ada letak dokumen atas meja saya..puas dah saya cari dari semalam tp tak jumpa-jumpa...nak kata saya ni rabun..tak mungkin..sbb bos saya pun tolong saya cari dokumen tu atas meja saya tadi..ntah mane la ko humbankan kan dokumen penting tu!!!...itu satu2nya bukti yang ader...arrrghhhhhhh...rasa mcm nak cekik tengkuk orang je ni...mana lagi saya nak selongkar agaknyer ni...

geram...geramm...pening...pening...ini pun bertambah pening dan very the worry sebab esok saya ada checkup baby dalam perot...mintak-mintak...doa-doa..naikla berat badan mak buyung ni...amin..

dahla korang...nanti saya continue lagi yer...


yeeehaaaaaaa....sok cuti...bole membongkang je kat depan tv...(kalau la mak saya baca blog saya ni...mati ai dibebelnyer)..tatata...

No comments:

Post a Comment