Thursday, August 26, 2010

Dah Boleh Harap???

Dah bole harap ke anak teruna saya ni?....


mahap la korang, goyang lak gambo ni..agak tu model tak mo diam...mak model vibrate lak tangan masa snap gambo ni...lagipun kualiti x ok sangat..sebab saya tak pakai DSR nikon ke ape ke..pakai hset je..sebab hset yang paling dekat dgn saya.lalalalalalalala:-P


ermm..tak bole harap lagi budak afiq ni korang..die menambahkan keje saya je..saya ni bab melipat dan mengemas kain baju memang hampehh...malas nak buat...tapi sidai kain saya suke..sebab tu baju-baju kat rumah ni kekadang 2 minggu sekali baru lipat..tapi bukan saya yang lipat...bibik yang datang rumah saya tolong lipatkan...hehehehehehe...dasar pemalas ko ni mak buyung!!!

1 comment:

  1. kira rajin gak .tu ..sekurgnya afiq ade niat nak menolong.

    ReplyDelete