Thursday, August 26, 2010

MC arini..

wahh..lame tul saya tak update red blog saya ni kan...klu tak mc arini, ntah bile taun pulak nak update..ihik..
 
saya mc arini korang,kene cirit -birit..cirit birit rasa mcm nak terkeluo sume isi perot..huhu..uolls tau kan, saya ni dah le ader buasir..lagi la 'nikmat' berulang kali masuk jamban...sakit nyer Tuhan aje yang tau...lepas keluo je toilet mesti terbaring kejap atas katil...tak leh nak bayang kan....sapa-sapa yg dah kene..dah rasa macam saya tau la kan...macam ne rasa sakitnye...

so, pukul 10 pagi tadi en hubby bawak gi kinik..kat seksyen 4 tu..klinik anak Harun Din..saya dah biasa klinik tu..lagipun itu doktor panel saya..mujor korang tak ramai orang..sign2 borang je terus masuk jumpe doktor..nasib baik..kalau kene menunggu..ntah bape kali pulok makbuyung ni ulang alik lagi ke jamban..

dapat la MC satu ari...

ubat ohh ubat

cirit birit je dapat 4 jenis ubat...pengsan nak telan ni..hikhik..lemah kepala lutut tengok ubat-ubat banyak macam ni...fobia tul saya..tapi nak buek cam no..tolan jolah...banyak lak kau punyo fobia..:-P

No comments:

Post a Comment