Monday, October 18, 2010

Saya stress doktor...

semalam saya pergi buat checkup lagi di klinik,Al Huda, kat Bandar Baru Bangi..mane yang tau,tau la kat mane ye kinik ni..saya dah biasa dengan klinik ni lagipun ini klinik panel kami hasben n wife..so senang la...

kali ni kene checkup 2mggu sekali, yelah usia kandungan dh masuk ke 32mggu jadi jadual checkup dh berubah..cukup lak 36mggu nnti kene gi jumpa doktor sekali seminggu sampai la bersalin..

progress checkup semalam..

* BP saya rendah...huahuahua..nak wat camne lagi ye..

* Berat naik 1 KILO je..aduila..susah tol nak naik berat badan..kalau orang lain mcm dipam2 je berat naik..saya ni punye la azab..subhanallah..

* Uri saya dah keatas..kalau yang checkup sebelum2 ni..uri saya dibawah..sekarang die dah naik ke atas..wahhh saya suka..sebab kate doktor, InsyaAllah saya akan bersalin normal kalau tak ada apa2 masalah lagi selepas ni...

konklusyennye..doktor kate saye stress sebab BP dan weight saya tak naik seperti yang sepatutnye..mungkin ada betoi nye cakap doktor tu...saya pun memang stress dengan kerja-kerja ofis yang semakin banyak..pening korang...lagi pening nak cari assistant yang akan jaga department saya ni bile saya cuti bersalin nanti..bis boss macam tak paham jer..stress dengan keadaan sekeliling juge saye ni...macam2 bende nak setle macam-macam bende nak pikir..sebelum cuti lame..

No comments:

Post a Comment