Thursday, October 21, 2010

HOT SPRING SG KLAH....PERAK

lame dah gmbo ni terperap kat dlm lappy ni...disebabkan mak buyung MC dah 2 hari ni jd bole la update gmbr2 ni..gamba2 ni masa jalan-jalan aidifitri yang baru lepas ni..

senarnya dah lame mak saya kat kampung ajak pegi tempat ni kalau saya balik kampung..die cakap nak bagi cucu-cucu die merasa mandi manda kat sini...untuk tak menghampakan die, saya setuju je la...lagipun, cuti raye aritu lame..dah bohsan tahap cipan kat umah tak tau nak buat ape dah...masa pegi ni en hubby tak ikot..die asyik sibuk hal orang lain je..jadi saya pegi 3beranak, mak saya dan dua adik saya tu aje...satu kete...

so, jom layan je la gambar-gambar ni ye..

afiq sejak 2,3 menjak ni dh pndi buat muke macam ni bile ambik gambo..tambah mengada kalau duduk atas ribe opah die...

abis spek mk ngah die kene rembat..nnti bole jd duta focuspoint ye...

 sebelum masuk ke hot spring tu, kite kene pki sticker hand ni..sticker ni dpt pas bayo rm10 utk dewasa..kanak-kanak bawah 4 tahun tak kene...gtu jugak warga emas yg berumo 59thn keatas. dengan
bayaran sebanyak tu korang boleh la mandi sampai nak pengsan pun kat situ..tapi disini, kite tak bole bawak makanan dari luar..kalau nak plan berpiknik ke bagai..sorry ehh..sebabnye makanan dan minuman dh sedia terjual kat dalam tempat ni..harga? sendiri mau tau la...

ni sume  dah standby nak mandi...afiq dari umah dh siap2 tuko baju..saya dgn mak saya je tak mandi..saya teringin jugak nak mandi..tp disebabkan mak buyung ni takut tenggelam..jadi lupekan la hasrat ye...


 kitaorang duduk kat bawah batu ni..yang disebelah belakang tu la cafe yang saya maksudkan tadi..teh o ais rm2 utk 1 cup ye...mahal tak...
 posing dulu sebelum terjunnnnnn
anak dara saya ni isi perot dulu baru kasi die mandi..kalau tak nanti dari dalam air tu kang menjerit2 lapo..sedap kebab yang jual kat sini..tak salah saya rm2.50..mavellesss

gediks girl...

 3 dara fingitanssss...

mase ni afiq dh tak sabo nk  mandi...mata die asyik pandang ke air je....

 gelongsor ni la saya aim nak naik satu hari nanti...yang pasti pas beranak la...





layan kan aje la ye....sebelum terlupe kat tempat ni pun disediakan tempat penginapan juge tapi saye terlupe nak sevey harge berape untuk 1 malam...jangan mara...


ok la cukupla sampai sini dulu...nnti kite continue ntry yang baru pulak...babaiiiiiiii

1 comment:

  1. sonoknya mandi-manda..kty pun lama dah cutikan fir dah aktiviti swimming,.nanti cuti sekolah baru stat..skrg tgh exam

    ReplyDelete