Thursday, December 9, 2010

MENGHITUNG HARI...MASA..KETIKA....lalalalalala

korang tentu dah tau kan...

ala tau yang saya tengah mengitung hari bulan dan bintang ni..nak bersalin....lambat betoi saya rasa nak bersalin kali ni...rasa macam kene paksa je...macam afiq aritu..aduilaaa..bab paksa memaksa, selok menyelok ni la yang saya tak sanggup senarnye...tapi apekan daya...


saya klu bole nak cepat2 sgt bersalin..sebabnye saya dah rindu tahap cipan, gaban, tenuk..segala macam binatang punye tahap dah ni dengan anak-anak saya. mana yang tak tau, anak-anak saya mak saya dah bawak balik kampung dulu dah..ini pun dah dekat seminggu diorang kat kampung..rindu woks...rindu sesangat dengan diorang...hiks..tapi bile diorang ade depan mata...semuenye serba tak kene..mulut ni asyik nak berleter je itu ini...

harap saya cepat bersalin dan selamat semuanyer..saya rindukan afiq dan dania..nak cepat-cepat balik kampung jumpa dengan diorang....korang doa2kan saya selamat dan cepat bersalin yer...mudah-mudahan semuanye berjalan  dengan lancar....


wajah-wajah yang dirindui....huwaaaaaaa...cepatla bersalin..nk balik kampung jumpe budak-budak ni

2 comments:

  1. semoga semuanya selamat ye ima.
    bersalin kat mana nanti.?

    ReplyDelete
  2. comel2 anak kakak.
    kak ni kakak sulong izzati ke?

    ReplyDelete