Thursday, December 9, 2010

BELATED BIRTHDAY IMRAN AFIQ..11/11/2010

lamenye dah tak update blog..huhuhu..ni pun nasib cuti baru la ada mase nak update..

ni baru nak update tentang birthday anak saya yang kedua aritu..dah dekat sebulan baru terhegeh2 nak upload..kehkehkeh..

Afiq lahir 11 November, 2006...jam 3.38 pagi bersamaan ari sabtu..

Kali ni saya sambut dirumah mak cik saya dekat Shah Alam, bukan ape kalau sambut dekat sane anak2 saya tu ramai kawan, baru meriah skit dgn budak2kan..

 asyik denga cite maksu...tp muke mcm sedih jer...'fiq kene marah dengan acu ker?'
 bufday boy.....wif kek
 hehehehehe...
 mcm-mcm rupe dak afiq ni...
 omak eeee tak nampak kepala..sapela cameramen aku masa ni agaknyer..
 kek optimus prime...sedap bangat...nyam..nyam...
 anak dara saya
 dah pandai nak bergaya dah budak ini...
 merajuk sbb tak nak potong kek tu...sayang agaknyer....
lepas berpeluh2 saya pujuk barula die nak potong..

 muffin ni pun saya order dengan AZLIN ROSLAN sedap sangat...saya sempat merasa 2 ketoi je, yg lain org lain dah rembat dulu....
 nuget dgn fries ni rekues dr anak2 saya senarnyer....
 pengat pisang...ini mak cik saya yang buat..die mmg slalu buat pengat2 ni..kekadang klu saya dtg umah die, die buat bubur kacang...bubur pulut itam..sedap..i likeeee..korang suke tak...
bihun ni..chefnye adalah suami ku sendiri...yg tak menahan tu die siap beli kuali yg beso semata-mata nak goreng bihun ni..ingtkan tk abis sbb byk sgt...tp rupe2nyer habis jugek...hiasan kat atas tu saya la yg deco..ini je yg larat nak buat mak buyung ni...ahaks.....

No comments:

Post a Comment